SÖHBƏT AVROVİZİYADAN GEDİR – Mirlazımın təqdimatında

SÖHBƏT AVROVİZİYADAN GEDİR – Mirlazımın təqdimatında

“İNFONEWS” Mirlazım Dadaşovun “Avroviziya Musiqi Yarışması” barədə ilk söhbətini təqdim edir.

 

Söhbət “Avroviziya”dan getdiyi zaman bu yarışmanın həvəskarları, azarkeşləri mütləq həmin söhbətə müdaxilə edirlər. Çünki bu yarışmanın verdiyi böyük zövq bir başqadır.

2006-cı ildən etibarən, “Avroviziya”nın Azərbaycanda yayımlanmağa başlandığı ildən bəri bu yarışmanı izləməyə başlasam da, 2008-ci ildən yarışmanın daimi tamaşaçısına və böyük həvəskarına çevrildim. Demək olar ki, hər il yarışma ilə bağlı öz gözləntilərimi, fikirlərimi və s. maraqlı məqamları öz sosial media hesablarımda paylaşıram. Hətta finala keçəcək ölkələrin onunu da düzgün təxmin etməyin həzzini bir “Avroviziya” pərəstişkarı necə yaşayarsa, elə də yaşayıram desım yanılmaram.
Gəlin, “Avroviziya”nın bizim həyatımıza olan təsirlərindən danışaq…

Bəzən düşünürük ki, “Avroviziya” bizim həyatımıza necə təsir edə bilər ki? Ümumiyyətlə, bunun bizim üçün hər hansısa bir faydası varmı?

Bu suallara əminliklə “bəli” cavabı verərək, “Avroviziya”nın həyatımıza olan təsirlərini bənd-bənd qeyd etmək istərdim.

1. Fərqli mədəniyyətləri tanıyırıq. “Avroviziya” bütün Avropa və onun hüdudlarından kənarda olan ölkələri, fərqli mədəniyyətlərə sahib insanları, fərqli dilləri və müxtəlif musiqi janrları biraraya gətirir və mədəni mübadilə üçün platforma təqdim edir. Beləliklə,  ölkələrin mədəni yanaşmalarını, musiqi duyumunu “Avroviziya” səhnəsindən canlı izləyə imkanı yaradır.

2. Milli qürur hissi. “Avroviziya”da iştirak etmək milli qürur hissi doğurur. Müsabiqədə qazanılmış uğur ölkənin mənəviyyatını yüksəldə, beynəlxalq arenada müsbət imic yarada bilər.

3. Sənətçilərin təqdimatı. Yarışmada iştirak edən sənətçilər üçün “Avroviziya” böyük auditoriya təklif edir. Yarışmada qələbə qazanmaq və ya hətta iştirak etmək ifaçının karyerası üçün əhəmiyyətli dərəcədə uğurlu ola bilər ki, bu da gələcəkdə sənətçinin konsert imkanlarını, musiqi bazarında satışlarının artırması ilə nəticələnir.

4. Turizm və iqtisadiyyata müsbət təsirlər. “Avroviziya”ya ev sahibliyi edən ölkə tədbir zamanı yerli iqtisadiyyata töhfə verən turist axını yaşayır. Müsabiqə, həmçinin ev sahibi şəhərə öz mədəniyyətini və görməli yerlərini qlobal auditoriyaya nümayiş etdirmək imkanı verir.

5. Birlik və diplomatiya. “Avroviziya” xalqlar arasında birliyi və diplomatiyanı təşviq etmək potensialına malikdir. O, musiqi və əyləncə ruhunda rəqabət və əməkdaşlıq platforması təklif edərək, siyasi fikir ayrılıqları ola bilən ölkələri bir araya gətirir.

6. Sosial tədbirlər və şəxsi əlaqələr.Avroviziya” həvəskarlarını, azarkeşlərini bir araya gətirən təşkilatlar bir çox ölkələrdə populyar hal almışdır. İnsanlar yarışmanın müxtəlif mərhələlərini birlikdə qeyd etmək, müzakirə etmək və şoudan həzz almaq, birlik hissini yaşamaq və təcrübələrini paylaşmaq üçün bir araya gəlirlər.

7. Mədəni təsir. “Avroviziya”da xüsusi çıxışlar və yaddaqalan mahnılar davamlı mədəni təsirə malik ola bilər. Müəyyən mahnılar populyar mədəniyyətin bir hissəsinə çevrilir, insanlar müsabiqə başa çatdıqdan çox sonra onlara istinad edir və ya həzz alırlar.

8. Musiqi trendlərinə təsiri. “Avroviziya” geniş auditoriyaya yeni janr və üslublar təqdim edərək, musiqi tendensiyalarına təsir göstərə bilər. Qalib və ya hit sayılan mahnılar sonrakı illərdə məşhur musiqinin istiqamətini formalaşdıraraq, sənətçiləri və prodüserləri ruhlandıra bilir.

Bir sözlə, Avro Mahnı Müsabiqəsi şəxsi və mədəni təsirlərdən tutmuş iqtisadi və diplomatik faydalara qədər müxtəlif təsirlərə malik ola bilər. Onun təsiri Avropa, habelə qlobal mədəniyyətin daha geniş auditoriyaya çatmasına imkan yaradır.
“Avroviziya” ilə bağlı ilk söhbətimiz bu qədər. Növbəti yazımızı izləməyi unutmayın, çünki Söhbət Avroviziyadan Gedir!

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir